tirsdag 10. september 2013

Lenge siden sist...

Nå er det ALT for lenge siden sist jeg blogga. Har ikke rørt bloggen siden før sommeren. Er vel på tide med ei oppdatering =)

I sommer var  Ivy (Carve Canem Ivy) og Happy (Carve Canem Helier Harmonee) her på ferie noen uker, og Mika (Carve Canem Juvat Juliane) var innom på besøk. Veldig kjekt å få holde kontakten med mine små :)

Har fått trent en del rundering i sommer, Aimee har fått en fiks ferdig rundering. Går til og med blindslag! Kjempegøy!! :D
Har også trent feltsøk, veldig flink på å finne leker jeg legger ut, men om jeg legger ut andre ting (sokker, hansker, nøkler) er hun ikke så flink hente det inn. Så det må vi bli litt bedre på =) Vi skal trene mye apporterting av rare saker i høst =)

Har som vanlig tatt MASSE bilder! Bilder sier mer enn tusen ord, så jeg bare slenger ut litt bilder fra hundelivet sommeren 2013 ;)



Fine Ivy



Ivy på besøk med Portisen Bella





Halvsøstrene Happy og Eccho 

Happy

Ivy, Celia og Happy


Jasmin

Happy

Happy


Ivy og Aimee

Førstemann!

Aimee vinner alltid :p



Celia i farta

Fine Ecchojenta mi :)

Aimee
Ivy

Delia

Happy

Delia

Ivy

Happy og Jasmin
bestemor Aimee og Ivy.. Ivy syns det er surt å bli slått av bestemor ;)

Happy fikk aldri taki leken, så hun apporterte et blad ;)



*plask*

Alltid et lite hakk bak





Aimee er gal! :p

Eccho
Mika (CC Juvat Juliane)

Jasmin

Mika

pappa Albert (pappa til Mika og Jasmin)

Mika

Albert

Happy og Ivy

Albert

Aimee med bittet i munne som forteller hun har gjort et funn i skogen =)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar