fredag 21. september 2012

En koselig tur

Siden Siv Helen skal bo her med hundene mens jeg er på ferie ei uke, dro vi på fjellet sammen idag. Hun kjenner hundene veldig godt, men greit å få litt ekstra input før hun skal passe dem ei uke.
Hun har hatt dem på helge-basis noen ganger når jeg har vært på skole, så dette skal nok gå fint :)

Hun var litt skeptisk til å gå med dem løs på fjellet, men håper etter turen idag så ser hun det ikke er noe problem :) Tenker hundene skal bli veldig bortskjemt denne uka ;)

Siden ryggen min er kranglete for tiden, var det greit at hun kunne kjøre oss fram på fjellet, da jeg ikke helt klarer å kjøre når ryggen ikke spiller på lag. Håper ei uke ferie får orden på litt ryggplager!

Siv Helen har en Pomeranian, Milo, på 4 år, han og Eccho har vært bestevenner siden hun var valp, og han går fint sammen med hundene :)

June og Atlas var også med på tur, så vi var en fin gjeng :) Sola kikka litt fram og en kunne nyte høstlufta :)

Albert og Enya ble litt amorøse på turen også, så da har vi to vellykkede parringer. Gleder meg slik til November, og håper på mange herlige små ulldotter! Drømmekombinasjonen min dette, så håper hun får mange flotte valper :D

Enya prøver vise Albert hvordan ting skal gjøres;)

lek og forspill ;)

Happy couple =)

Eccho, Atlas og Enya =)

Gamlefar Albert

Celia 

Lille søte Milp

Milo og Enya

Albert ikke så veldig fornøyd med tilværelsen :P

Celia lurer fælt på hva vi driver med ,stoppe turen på denne måten!

Så henger vi her da ;)

Vakre gode Eccho <3 p="p">
Eccho i full fart

Hele "familien" samlet når de små unnfanges :p



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar