mandag 4. juni 2012

Ultralyd til uka!

Nå er det bare få dager igjen til Chanel skal ta ultralyd!! Er såååå spendt!! =) Håper på positivt resultat og mange små! :)

Pappa Dexter var stilt på to utstillinger i helga, kan gratulere han med res.cert og og 3.bhk på NKK Drammen, og Cert 2bhk på Retriverklubbens utstilling idag!! Finne pappa-dexter <3

Gunn Tove tok et par nye bilder av han, se så flott han er!! :)



Jeg har vært på UMB i helgen, hatt første samling i del 5 av 6 på utdanningen for å bli sertifisert atferdskonsulent. Denne gangen var det Atferdskonsultasjon, observasjon, kartlegging og veiledning som stod på planen. Hadde en kjempenyttig dag i går, med masse gruppearb der jeg fikk gode tilbakemeldinger på meg selv som veileder i en case med atferdsproblemer. Var også moro å spille hundeeier med problemer, gi dem som veiledet skikkelig hodebry ;)

Idag hadde Gry Eskeland og Gry Løberg en konsultasjon foran oss, og det var veldig lærerikt =) Lærer mye av å se på proffene :) 

Gleder meg masse masse til neste samling, da skal vi få skikkelig caser!

I mellomtiden har jeg flere konsultasjoner her hjemme, og jeg gleder meg til å kaste meg over dem =)

Har også en eksamensinnlevering i løpet av uka i dyrevelferd og lovgivning, må vel komme i mål der også etterhvert. 

Nesten alle H-valpene er flytta og bare positive tilbakemeldinger. Dem er flinke si fra når dem skal ut, dem sover på natta og spiser mat. Virker trygge og gode på sine familier, det er godt å høre. Her hjemme har jeg igjen Hugo og Henki som drar i løpet av denne uka her.

Her er noen bilder som ble tatt siste dagen alle de små var samlet

Hera som er flyttet til Trondheim og fått navnet Tyra - har egen blogg http://tyraslilleverden.blogspot.no/

Hercules og Tyra

Hercules bor i Ålesund, så han får jeg nok se ofte :) 

Harmonee er på fôr i Ørsta, så det er heller ikke langt unna =)

Hugo, skal flytte til Ålesund i løpet av uka - bloggen hans er http://mhessegjerde.blogspot.no/

Hercules

Henki, flytter til Breim og det er jo bare et par timer unna =)

Harmonee har tatt en bit av mamman ;)

Celia gir Hera en skikkelig nuss før hun drar

Hercules




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar