tirsdag 20. desember 2011

å da ble det tomt..

Nå er Filius og Filiola begge reist til sine nye hjem i Bergen. Begge er meldt på samme valpekurs som starter over nyttår, så dem får i alle fall møtes igjen om ikke så alt for lenge =)

Filius reiste lørdag, og har hatt et par dager hjemme. Alt er bare vel :)

Filius og Iris

Filiola reiste idag, turen hjem ha gått fint og hun har allerede fått møtt Mittens, Sibirkatten i huset. Mittens litt mer skeptisk enn Filiola, men tipper dem blir gode venner med litt tilvenning :)

Ole-Bjørn, Helene og Filiola

Nå er det ganske tomt her, valpekassa er rydda bort og jeg savner all valpekosen. Tenker masse masse på de små! Blir veldig glad for noen bilder og ord framover. Jeg reiser på juleferie imorgen, men er glad om mailboksen min er fylt med bilder når jeg kommer hjem! :) 

Filiuskos før han reiste

Familiehygge like før Filiola ble hentet

Søte Filiola med et øre opp :)

Filiusbamsen 

Albertgutten

Jeg og Filiola i snøen 

Tatt en del fine bilder siste uka, men har ikke fått gått gjennom dem. Så da blir det ikke før jeg kommer fra juleferie nærmere nyttår jeg kan dele de fine snøbildene med dere =)

Sender en stor kos til alle de 8 små nøstene mine, og ønsker dem med eiere ei riktig god jul! Ei riktig god jul til alle Carve Canem hunder med eiere, og alle andre bekjente! :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar