mandag 10. oktober 2011

Intet nytt....................

her er vi en smule lei av å vente... men Enya har visst goood tid!

Tempen har vært stabil på rundt 36,6 i ca et døgn nå, hun stressa å kava mye natt til idag, men vært relativt rolig hele dagen.

i 16-tiden gikk vannet da vi var ute gikk en tur.


Skynda oss hjem og tenkte nå, nå er det i gang. Men NEIDA! Litt bekymra siden ingenting skjedde i løpet av få timer, så snakka med dyrlegen her i Ulsteinvik, som mente at det var nok bare å slappe av så lenge hun var så pass rolig som hun var, men anbefalte ringe til Ålesund som har vakt om jeg ble mer bekymra utover kvelden.

I 19tiden drar Helene hjem en tur, jeg og Enya legger oss i senga og prøver slappe av. Enya ligger rett ut på rygg og snorker, hun har ikke tenkt å føde nei...
Jeg klarer ikke helt å slappe av, men fikk da hvilt litt. Ringte vaktveterinær i Ålesund i halv ni tiden, han kunne også berolige meg med at hun er ung og sprek, så det var nok ingenting bekymre seg for. Men vil ha henne til sjekk om det ikke skjer noe i natt.

utover kvelden nå har hun vært litt mer urolig med sjelvinger og uro, men straks vi gikk opp på loftet hoppa hun i dobbeltsenga og sovna. Så nå ligger hun midt i mellom meg og Helene igjen.. :)

Aimee er det nok litt lenger til (håper jeg, vil bli ferdig med Enya først). Tempen var nede en gang før idag som jeg skrev tidligere, men har lagt rundt 37,0-37,3 resten av dagen. Hun spiser, er seg selv og er glad, tjukk og lykkelig :)

Holder dere oppdatert! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar