tirsdag 13. september 2011

JIPPI!

Som overskriften hinter til har jeg noe å juble over! Både Delia og Eccho er HD og AA FRI!!!!

Albue resultatene kom i går, og begge fikk status A (fri). Jeg ble overlykkelig, men hadde en liten klomp i magen med tanke på hoftene. Ole, veterinæren, var ikke helt fornøyd med hoftebildene til Delia, så var ganske så sikker på at der kom det til å komme en bokstav litt lenger uti alfabetet. Sjekket flere ganger idag, men nei ingen svar.

Da jeg kom hjem ikveld  skriver Britt-Ingunn til meg på chatten, grattis begge A! Jeg trodde hun kødda, å syns det var en meget dårlig spøk :P Men neida, hun påsto at dette stemte så jeg måtte bare logge inn i dogweb å sjekke. Jeg kunne ikke få logga fort nok inn, å jaggu var det ikke A på både Delia og Eccho!! Jeg ringte til Helene å brølte å telefonen, hun brølte tilbake. Haha oppførte oss som to sinnsyke personer :p

Røntgen resultat så langt for D og E-kullet:
CC Decoro Delia HD: A - AA A  - Patella: 0/0  - Øyeundersøkelse: 3 ekstra øyehår
CC Delectatio Dexter HD: D -  AA: A -  Patella 0/0 - Øyeundersøkelse u.a
CC Dulcedo Destinee HD: A  - AA C  Patella 0/0

CC Excellentia Emilio HD C - AA A - Patella 0/0 -  Øyeunersøkelse u.a
CC Expletio Estelle Enya HD A  - AA A - Patella 0/0 - Øyeundersøkelse u.a
CC Exhilaro Eugenia Eccho HD A - AA A- Patella 0/0 - Øyeundersøkelse u.a
CC Ego Eros HD A - AA A - Patella 0/0 - Øyelysning u.a

Så langt veldig fornøyd! =) tusen takk til valpekjøpere som sjekker hundene sine, vanskelig være oppdretter uten flinke valpekjøpere! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar