fredag 23. september 2011

Gravide hunder med dårlig treningskondisjon ;)

Litt stille her hjemme om dagen, da jeg klarte tryne skikkelig på fjellet onsdag formiddag. Hadde med meg Albert og Aimee på tur, dem stakkar kom løpende å trodde nok min tid var ute. Det trodde jeg for så vidt selv også.
Rakk og tenke før jeg tok et mageplask rett i en diger stein "dette gjør VONDT!" Merkelig nok gjorde det ikke det, låg lenge kjente etter hva som kunne være brukket og det som verre var, men alt var helt ok. Røyste meg sakte redd for at da kom det vel smerter, men neida. Alt var bare supert, høy på adrenalin løp jeg videre som ingenting hadde skjedd.

Albert og Aimee :)

Ut på kvelden begynte jeg kjenne litt, akkurat som treningsverk. Torsdagen var noe verre, og etter jeg fikk frost i meg på valpekurs torsdagkveld tok det helt av. Alt er vondt :O Idag er det grusomt, vondt å puste, vondt bevege armene, vondt å gå.. Store og det hele VONDT! Men det blir verre før det blir bedre sies det.. :)  Tenker jeg er i full fart igjen etter helga :)


Bilde av tjukke-Aimee tatt på onsdag. Idag er hun enda tjukkere. Skal få tatt bilde av både henne og Enya i løpet av helga. Nå er dem brei over ryggen alså! :)

Over til overskriften :)

Hadde ei veninne på besøk som var nysgjerrig på shaping onsdagkveld, så da var det fram med klikker, godbiter og Aimee for å vise dette. Aimee var gira nok hun, men merka hun blei veldig fort sliten mentalt. Det var ikke en fysisk krevende økt, men hun kobla mer ut enn hun pleier. Enya var enda verre..haha.. :)  hun var bare å gi opp først som sist :p tror ikke vi skal satse på så mye nyinnlæring de neste ukene, trening for vedlikehold i moderate mengder :)

Albert var supergira, han ga ALT! Kom med søte små feminine bjeff for hver lille ting han gjorde, rare gutten min :)
Rart tenke på at om kanskje 2 uker så sitter jeg her med noen små nøster :O Enya er på dag 59 neste fredag, så om valpene kommer da så vil dem overleve! Håper hun venter til over helga, siden jeg skal på forelesing på veterinærhøyskolen 8-9 oktober. Har ordna med hundepass, men vil jo gjerne være her når det skjer!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar