mandag 19. september 2011

Ares/Taro

For ei stund tilbake så hadde ikke Else-Lill mulighet til å ha Taro (Carve Canem Ad Victoriam Ares) lenger, så vi lette etter det rette hjemmet for han.
Jeg har hatt kontakt med et herlig ungt par i Fiskarstrand, Ålesund i et års tid som har ventet på valp men det passet litt dårlig siden Enya var så treig med løpetida å det ikke ble sommervalper som planlagt. Jeg følte dem var det perfekte hjem for Taro, og heldigvis var Else-Lill enig,så nå er gutten flyttet "hjem".



Det var så utrolig godt å se han igjen, er 3,5år siden gutten flytta til Hammerfest og avstanden har gjort at jeg ikke har fått sett han siden.



Nå bor han hos Lisbeth og Fredrik på Fiskarstrand, ikke så langt fra sin bror Simba (Carve Canem Audere Est Facere Ace) så det er jo litt morsomt :) Da er 3 av 4 fra A-kullet samlet på Sunnmøre igjen :)


Lisbeth og Taro med Ålesund i bakgrunnen


Fredrik og Taro

Alle foto Unni Misund Langlo

Dem trives veldig godt sammen, Taro har slått seg til ro i sitt nye hjem og alt er bare fryd :) Gleder meg til å følge han litt tettere, og har allerede utstillingsplaner sammen i løpet av høsten om alt går etter planen. Taro mangler bare et storcert for å bli champion, så det må vi da kunne ordne ;)


Ellers en liten rapport om de gravide, ser tydlig mage på begge nå. Dem er på 6 uka nå, så det er godt over halveis. Bare 3 uker igjen! HJELP! :) gleder meg til jeg begynner kjenne spark, det er så deilig!! Gode jentene mine <3


fra morgenturen vår idag :)

1 kommentar:

  1. Åh!!! De var en nydelig hanhund som var kommet til Langevågen!!! Håper vi møter på han snart!!! Spennende å følge dei to gravide også!!! Er inne på bloggen her omtrent kvar dag for å sjå om det er nokke nytt ;-) Håper det blir ei lita eurasiertispe til oss snart!Hilsen Therese i Langevågen

    SvarSlett