søndag 18. september 2011

19 grader og sol!

Idag har det vært skikkelig sommer her, helt vindstille, sol fra skyfri himmel og hele 19 grader da jeg var på fjellet!! Føltest veldig rart å gå i singlet i midten av september, når en har gått i boblejakke hele sommeren omtrent. Kanskje værgudene endelig har forbarmet seg over oss på Sunnmøre? =) Høsten kan godt fortsette slik :D

Det eneste dumme med at det er så fint å varmt er at hele Ulsteinvik hadde bestemt seg for å gå tur, litt kjedelig komme med 4 hunder som jeg ikke hadde planer gå i bånd med da :p

Møtte Helene, Thomas og Delia, bestemte oss for at det fikk stå til, trakk oss litt unna stien så fikk hundene løpe og kose seg :) møtte folk en gang, men innkallingen funka heldigvis så vi hadde 5 hunder som ble trollbundet av godbiter når dem passerte så det var ingen problem :)

Ble ikke så lange turen, men hundene svømte, lekte og fikk strekt på beina, det er det viktigste :) Fikk også ribbet Anaya for en del pels, så når hun skal flytte hjem til mamma og pappa imorgen så er det bare halvparten av den hunden dem leverte til meg for 1,5 uke siden ;)

Anaya

Tøysejenta Anaya =)

Celiajenta :)

Ser veldig godt på Aimee nå at hun har valper i magen, er lettere se på henne enn på Enya siden hunhar mindre pels og har en annen kropp. Er morsomt å følge denne utviklingen, gleder meg til jeg kjenner liv i magen dems om et par uker :)
Enya har heldigvis god matlyst igjen, og spiser både tørrfor og vom, nå går alt ned =)

Celia syns ikke det er spesielt kult at Aimee er drektig tror jeg, hun går bare å provoserer. Så må holde dem adskilt. Litt kjipt det er slik, har hatt det så fint uten noen kranglevorne hunder i alle de år, men nå er det litt sånn gnisninger her. Det er ikke verre enn at Celia er hos mamma og pappa til Aimee har fått valpene ut av huset, så ser vi om det detter tilbake til normal rangering i flokken etter der :) 

Desse bildene er fra en tur tidligere uka som jeg har glemt dele med dere :)

Celia

Anaya

Eccho

Celia

Celia



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar