lørdag 23. april 2011

Tur på Løset

Idag tok jeg turen til Løset sammen med Helene, Thomas og Delia. De to heldige utvalgte fra min flokk var Aimee og Celia. Det var helt fantastisk vær, så varmt jeg gikk i singlet hele turen uten å bli kald! Her går det rett fra vinter til sommer, hopper over våren ;)

Vel hjemme trente jeg neseprøve med Aimee. Er godt å se hvor sikker hun er på hvilken pinne som er rett. Første repetisjonen gikk hun ut markerte, men jeg venta til hun plukka den opp å kom i utgangstilling før jeg belønte. Siden vi bare har en sjans på konkurranse, kan jeg ikke belønne markering.

Etter noen fine repetisjoner på hele øvelsen ble hun så gira hun starta pipe og bare løpe rett ut plukke opp første og beste. Kanskje ikke så lurt trene etter en lang tur i skauen, der hun omtrent sammenhengde svømte i over en time. Hun var nok sliten. Gikk tilbake et lite steg ved at jeg gikk nærmere pinnene, da ble det skjerpings og vi fikk avslutte med tre korrekte repetisjoner.

Ikveld rusla jeg og Albert ut på tur, og enda opp hos Helene. Der har han fått kosa seg med Delia, og vi to-bente har sett tv og prata :)


Helene tok litt bilder på turen, låner fra bloggen hennes :)


Delia skuer utover vannet


Celia svømmer for første gang i sitt liv! Helt frivillig!


Aimee elsker å bade


Nydelige Celia mi <3


Delia tar sine første svømmetak


Vakre Delia <3

2 kommentarer:

  1. Takk for at du gjorde dagen min so flott!! Glad i dej! :)

    SvarSlett
  2. Takk det samme du! Gleda mej til en repetisjon idag :) Glad i dej med snuppa mi :)

    SvarSlett