fredag 11. mars 2011

liten oppdatering

Det siste jeg skreiv om i bloggen var at jeg skulle på sykehus, så på tide med en liten oppdatering ang det :)
Jeg var å tok en ryggoperasjon den 24 mars, og er nå begynt komme meg litt på beina igjen. Operasjonen var ikke helt vellykket, så har slitt en del og sliter ennå. Men håper fysioterapi og trening vil hjelpe.

For øyeblikket har jeg bare 3 hunder her hjemme,siden jeg ikke er helt på topp. Aimee og Enya er hos mamma og pappa. Ungene er flinke til å gå tur med hundene, så dem ikke kjeder seg så alt for mye.

Været et veldig opp og ned ennå. En periode med regn og mildt, men nå er det snø igjen. Et godt hjelpemiddel når det har vært gjørmete er Oster Paw Cleaner. Den absorberer det våte helt utrolig. Jeg fikk denne av den lokale dyrebutikken for en tid tilbake for å teste den ut, og den har vært mye brukt. Den er også super når hunden har badet og du vil ha den tørr relativt fort. Jeg syns denne var mye bedre enn plutoduken og andre høytabsorberende produkter jeg har prøvd de siste årene.

Oster Paw Cleaner

Idag hadde dem fått inn noe nytt snacks, laget av sel. Anita på zoo-1 ville gjerne jeg skulle teste det på hundene, og det har dem fått nå idag :) Det skulle være seigt og ville vare lenger enn annet lignende snacks. Hundene elsket det, og de bitene som lignet på skinn lå dem lenge og koset seg med. Det kunne minne om tørrfisk, bare mer smakfult fikk jeg inntrykk av.

Celia og Albert koser seg med selsnackset. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar