lørdag 24. oktober 2009

lørdagstur i fint høstvær =)

Endelig har vi fint høstvær, og fikk oss en flott tur i skauen idag. Unger og bikkjer blei pakka i bilen og t fjells kjørte vi. Hadde en kjempefin tur! Utforska, lekte, sprang rundt, klatra i trær og hadde det supert! Passer Chanel i helga, var veldig koslig se igjen henne :) Vokst utrolig mye. 11 uker gammel nå.

Forrige helg var jeg på første samling i et atferdsstudium jeg har tatt opp deltid på Ås - Landbrukshøgskulen. Første helga var etologi og antrozoologi. Hvilke gener som spiller inn, arv, miljø helt i fra fosterstadiet og videre i livet. Videre hvordan samhandling mellom menneske og dyr er. Var en intensiv helg, forelesing fra 9 om morgenen til 19 om kvelden. Og fikk noen spennende utfordrende eksamensoppgaver, som jeg jobber med nå.

Håper på å kunne tatt hele kursserien, og bli godkjent atferdskonsulent en gang =)




Chanel og Amelia =)


Gjengen min =)



Høydepunkt i livet - jakte på pinna!

Vakre Chanel



mmmmm pinne!




Bestevenna =)
vakre flotte Albertgutten min =)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar